Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

ΚΟΛΥΜΠΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ




ΚΟΛΥΜΠΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ….ΝΙΚΗ

    Η διάκριση του Δημήτρη Ρέκλου στους Πανελλήνιους  Αγώνες Κολύμβησης χαροποίησε ιδιαίτερα το σχολείο μας. Οι αγώνες  διεξήχθησαν στις 3-5/2/2017 στο κλειστό γυμναστήριο Ο.Α.Κ.Α στην Αθήνα και ο συμμαθητής μας τερμάτισε δεύτερος. Με αφορμή το γεγονός αυτό πήρα την πρωτοβουλία να μάθω κάποιες πληροφορίες για την καθημερινότητα ενός πρωταθλητή.

·        Έχεις συμμετάσχει ξανά σε πανελλήνιους αγώνες ;
Έχω πάρει μέρος σε πολλά πανελλήνια πρωταθλήματα αυτό είναι το 4ο εθνικά πρωτάθλημα που έχω συμμετάσχει.

·        Πόσα χρόνια ασχολείσαι με την κολύμβηση ;
Με την κολύμβηση ασχολούμαι 12 χρόνια. Αρχικά το μόνο που με ενδιέφερε ήταν η σωματική μου υγεία. Στην ηλικία των 11 χρόνων άρχισα σιγά σιγά να έχω περισσότερες απαιτήσεις από τον εαυτό μου και έτσι κατέληξα στο κομμάτι του πρωταθλητισμού.

·        Ήταν δική σου επιλογή να ξεκινήσεις κολύμβηση ή σε παρότρυνε κάποιος άλλος ;
Να σου πω την αλήθεια δεν ήταν δικιά μου η απόφαση. Εκείνη την εποχή αντιμετώπιζα κάποια αναπνευστικά προβλήματα και οι γονείς με την συμβουλή του γιατρού πήραν την πρωτοβουλία να με γράψουν στο κολυμβητήριο.

·        Πόσες φορές την εβδομάδα πηγαίνεις στις προπονήσεις και πόση ώρα διαρκούν;
Η διάρκεια των προπονήσεων εξαρτάται από το στόχο του καθενός. Προσωπικά προπονούμαι 8 φορές την εβδομάδα από τις οποίες οι 2 είναι το πρωί πριν το σχολείο και οι άλλες 6 είναι το απόγευμα . Κάθε προπόνηση διαρκεί περίπου 2 ώρες. Εκτός από αυτό πηγαίνω και γυμναστήριο 4 φορές την εβδομάδα για 1 ώρα περίπου.

·        Πόσο επηρεάζει η κολύμβηση την καθημερινότητά σου και τις διατροφικές σου συνήθειες;
Η κολύμβηση για εμένα αποτελεί ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου και της καθημερινότητάς μου. Οι προπονήσεις είναι πολύ απαιτητικές με αποτέλεσμα να σπαταλάω πολύτιμο χρόνο από τα μαθήματά μου αλλά και από την εφηβική μου ζωή καθώς είναι σπάνιες οι φορές που βγαίνω έξω. Επιπλέον η διατροφή μου είναι πολύ προσεγμένη , οι μερίδες μου είναι πολύ μεγάλες έτσι ώστε να έχω την απαιτούμενη ενέργεια στις προπονήσεις.

·        Με ποιο «στυλ» κολύμβησης ασχολείσαι περισσότερο;
Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο με το οποίο ασχολούμαι περισσότερο. Προπονούμαι το ίδιο σε όλα τα είδη. Αυτό όμως με το οποίο έχω πάρει τις περισσότερες διακρίσεις είναι το ύπτιο. 

·         Σκοπεύεις να ασχοληθείς επαγγελματικά με το συγκεκριμένο άθλημα ;
Η αλήθεια είναι πως δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ επαγγελματικά με την κολύμβηση. Πρέπει κάποια στιγμή να ασχοληθώ με την προσωπική μου ζωή την οποία έχω αφήσει στη μέση. Ωστόσο ένα μέρος του μυαλού μου δεν έχει απορρίψει αυτή την πιθανότητα. Η κολύμβηση είναι κάτι που μου αρέσει πάρα πολύ και έχω πολύ πάθος μέσα μου για το συγκεκριμένο άθλημα.
                                
                                                      Γκαβανόζη Κωνσταντίνα ,Α1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου