Πέμπτη 9 Μαΐου 2019

Κατακτώντας τη νίκη.


Κατακτώντας τη νίκη!!!
   Συνέντευξη  της  μαθήτριας Παπαφωτίου Θεοδώρας που κατέκτησε τη δεύτερη θέση σε πανελλήνιους αγώνες σκοποβολής.




1. Πόσα  χρόνια ασχολείσαι με την σκοποβολή και γιατί την επέλεξες ;

§  Με την σκοποβολή ασχολούμαι τα τελευταία 4 χρόνια. Η ενασχόληση μου με το άθλημα ξεκίνησε όταν ένας τραυματισμός στο γόνατό μου , στη πρώτη γυμνασίου που ασχολούμουν  με το μπάσκετ  και με ανάγκασε να σταματήσω.

2.   Έχεις πάρει πολλές φορές μέρος σε αγώνες σκοποβολής ;

§  Ναι, έχω συμμετάσχει αρκετές φορές τόσο σε Πανελλήνιους αγώνες όσο και σε μικρότερες διοργανώσεις.


3.      Άμα είχες την δυνατότητα να συμμετάσχεις  σε αγώνες οποιουδήποτε αθλήματος , θα σταματούσες την σκοποβολή;

§  Η αλήθεια είναι ότι πριν ξεκινήσω την σκοποβολή είχα ασχοληθεί με την κολύμβηση, το καράτε ,το μπάτμιντον και το μπάσκετ  και έχοντας συμμετάσχει σε αγώνες , μπορώ να πω  με σιγουριά ότι δεν θα σταματούσα τη σκοποβολή για κανένα άλλο άθλημα.

4.    Πως αισθάνεσαι που κατέκτησες την 2η θέση Πανελληνίως ; Πιστεύεις ότι οι κόποι σου ανταμείβονται;

§  Είχα Πανελλήνιες διακρίσεις και παλαιότερα , ωστόσο φέτος ήταν η πρώτη φορά που διακρίθηκα εκπροσωπώντας το σχολείο μου και αυτό με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενη! Σίγουρα, αισθάνομαι ότι οι κόποι της φετινής χρονιάς που για μένα είναι ιδιαίτερα απαιτητική , καθώς δίνω πανελλήνιες εξετάσεις ανταμείφτηκαν.

5.   Θα συνιστούσες  στα παιδιά να ασχοληθούν με αυτό το άθλημα ; Αν ναι γιατί;


§  Ναι, θα συνιστούσα στα νέα παιδιά να ασχοληθούν με την  σκοποβολή διότι μέσα από τον αθλητισμό και ιδιαίτερα από τον πρωταθλητισμό αποκομίζεις πολλά θετικά και διαμορφώνεις χαρακτήρα και τρόπο σκέψης που θα σε βοηθήσει για το υπόλοιπο της  ζωής σου .

6.   Έχεις σκοπό να συνεχίσεις –εξελίξεις αυτό το άθλημα ; Με ποιούς τρόπους  θες να το γνωρίσεις στα νέα παιδιά ;

§  Φυσικά  έχω σκοπό να συνεχίσω την σκοποβολή και να βελτιώσω τις επιδώσεις μου . Πιστεύω πως το πρώτο βήμα για να γνωρίσουν την σκοποβολή τα παιδιά στη Σέρρες θα ήταν η δημιουργία ενός συλλόγου σκοποβολής , καθώς δεν υπάρχουν οι απαραίτητες υποδομές .

7.    Η σκοποβολή ήταν όνειρο σου ή παρακίνηση των γονιών σου;

  Μέχρι την ηλικία των 13 δεν ήξερα ούτε η ιδία για το άθλημα της ολυμπιονίκης σκοποβολής αλλά ήμουν τυχερή γιατί με ανέλαβε ένας από τους κορυφαίους προπονητές στον κόσμο κ κ. Τάσος Κορακάκης που πίστεψε σε εμένα από τη πρώτη στιγμή και με την βοήθεια του να γίνω Πανελληνίως  , θα μπορούσα να πω πως βρέθηκε τυχαία στον δρόμο μου, αλλά ήταν επιλογή μου να ξεκινήσω.


8.      Ποιο είναι το πιο δύσκολο κομμάτι στην σκοποβολή ;Τι πρέπει μα προσέξει ένας αρχάριος ;

§  Το δυσκολότερο κομμάτι στο άθλημα είναι να μπορέσεις να ελέγχεις το άγχος που σε καταβάλει κατά τη διάρκεια του αγώνα και ιδιαίτερα του τελικού. Θα συμβούλευα έναν αρχάριο να προσπαθήσει να διατηρεί την ψυχραιμία του και να μένει προσηλωμένος στην τεχνική.
                             Θ.Μπαλάσκα Α1, Π.Μπελούλη Α5, Ελ.Μπούσιου Α1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου